kedili1anne Ya da yemeyle süt artsaydı yoksul ülkelerde kimse emziremezdi. İlk çocuğumda şiddetli depresyondan dolayı neredeyse hiçbir şey yemiyordum, çoğu günü ağzıma attığım birkaç parça tahin helvasıyla geçiriyordum. 15 ay emzirdim. Şimdiki çocuğum 3 aylık, çok iyi besleniyorum fakat mama takviyesine başladık. Kadınlar savaşlarda, afetlerde vs emzirebiliyorlar, dolayısıyla ben de yeme içmeyle pek bağlantısı olduğunu düşünmüyorum. Benimkinin hormonal olduğunu kabullendim, regl olmaya başladıktan sonra hızla azaldı.