nazanay Kesinlikle öyle Çok kişi şunu ye bunu ye dedi Kırmamak adına hepsini yedim En son birisi boza iç sütün coşar demişti😹 Eskiden bu gıdaların bi çoğı yoktu İlk insan zamanından beri bebekler emiyor milattan önce bilmem kaçıncı yılda boza mı vardı,bulgur pilavı mı… emzirmek fıtratta var ve süt kendiliğinden geliyor Bana hep mantıksız gelirdi Araştırdım doğru değilmiş zaten Kadınlar doğum kilolarını veremezken birde şekerli su çikolata vs öneriyorlar birbirlerine