bende gebeyken almıştım hala duruyor yenidoğanken sürekli sürüyordun pişik olmasın diye çok geçmeden sürmeme rağmen pişik oldu sonra instagramda gördüm çocuk doktoru pişik önleyici veya pişik kremlerinin her zaman sürülmemesi gerektiğini ileri dönemde cilt kanserine yol açtığını söyleyince hemen attım elimden sonra aklıma hametan geldi bebekler için de kullanılabilecegini biliyordum hemen sabah sürdüm akşama bir şey kalmadı sonra hiç pişik olmadı bebeğim suan 4 ay 15 günlük kaka yaptıgında wc nin lavobasında poposunu yıkıyorum normalde de çişinde alt degişiminde ıslak mendil kullanıyorum molfix yeşil olandan