Merhaba kızlar nasılsınız, Umarim iyisinizdir. Konuya geliyorum hemen. Oglumun bi kac gundur kirmizi sivilceli gibi pisigi vardi ilk bi kac gun bepanthol kullandim o bitince evdeki mustela pisik kremini kullanayim dedim. Bizde bu krem hic bi zaman işe yaramadi zarari da yok diye bildigim icin kullanayim en szindan bitsin faydasi olirsa bi ihtimal belki olur diyip surmeye basladim. İki gundur felan onu sürüyod. Ama az once fark ettim ki beyaz beyaz sivilce gibi seyler olusmaya baslamis. İntnretten baktim 10 dan fazla bu kremden sonra boyle durum yasayan var. Coğu yorum da mantar oldugunu yazmis. Sizlere de sormak istedim. Doktorumuza yazdim haber bekliyorum ama bu kremden kullanil bu durumu yasayan var mi merak ettim. Bu arada zaten mustelanin işe yaramadigini en basta anlamam lazidi cubku bebanthol gunden gune azaltiyo hatta bazen geceden surdugumde sabah iyilesmis oluyo mustela kullanirken hic azalmadi kirmizilik ve o kirmizi sivilce seyler. Bir daha asla kullanmam zaten mustela pisik kremin yapisi bile cok tuhaf en basta aldigim zaman (hamileyken almistim) hic hosuma gitmemisti