Deletedmom_216 Sizin yazdklarinizı bliyorum.Bende bugune kadar ayni sekilde kullandım uyguladım.Gereksiz yere durup dururken hicte kullanmadım. Pişik sorunuda şuana kadar yaşamadım.Geçen hafta sadece kirmızıliklar oluştu.huzursuzluk,acı ve kasinti vs hic bsey yoktu ama doktora sordugumda aynen anlattığım sekilde cevap aldım direkt bunu paylaştm zaten sizede.Bu kirmızılıklara o surecte bepanthol mustela vs hic biri gecirmedi.2 gunde travazol gecirdi tamamen.Oyuzden dgerlerinin pisik icin cok iyi gelmedine gercekten pişikte travazol hametan gbi kremler daha dogru geldi..Ama her cilt tabiki farklı bunun farkindayim.Deneye demeye uygun ve iyi geleni anlayabliyoruz.Demem o ki geçmiyorsa digerleri alternatif ve daha çözümcül olabliyor gerekli durumda.iyi geceler🌸