bsraaydiin aynisini noktasina kadar yasadim. Hormonlar dolayi malesef oyle berbat duygular geciriyoruz. Ama elbette geciyor merak etmeyin, emin olun gecmeyen bisey olsaydi suan tum anneler hastanelik olurdu 🥲 az sabr edin zamanla goruceksiniz cok hafifliyiceksiniz. Ben 20-25 gun kadar yasadim nirvana donemleriydi. Sonra git gide hafifledi. Bebegim 2 aylik oldugunda cok daha rahattim hem de bebise de alismistim