Mariposa defnes32 geciyor kendinizi salmayin. Rutin hayatiniza yeni bir can eklendi bakimi gelisimi herseyi size ait buyuk bir sorumluluk evet. Bu rutine alistikca uyum sagladikca ve kabullendikce o depresyon hali de geciyor merak etmeyin
defnes32 defnes32 özellikle bu saatlerde akşam 5 ten sonra bi sıkıntı kaplıyor içimi bi kötü düşünceler geliyor
ftmkly defnes32 ayyy sizi o kadar iyi anlıyorum ki lohusa depresyonunu sonuna kadar yaşadım ilk çocuğum çok tecrübesizim ve istemeyerek sezeryan doğum yapmak zorunda kaldım bebeğim sarılık oldu kuvezde yattı sütüm 30 CC anca çıkıyor yetersizdi sezeryan olduğum için hep birilerine muhtaçtım ve bebeğimi asla susturamiyor tecrübesiz olduğum için ne altını degistirebiliyordum nede üzerini ve bebeğime kayınvalidem bakıyor onun kokusuyla uyuyor etraftaki herkes bu çocuk sana alıştı diyip benim daha da çok psikolojim bozuluyordu tabiii exstradan bebeği ilk emziremedigim için beni de emmiyor biberona alışmıştı öyle bir depresyona girmiştim ki bu günler hiç geçmeyecek hayatım bitti zannetmiştim şimdi bebeğim 6 aylık ve diyorum ki Allah’ım ben önceden ne yapiyormuşum geçti o günler aklıma bile gelmiyor bebeğimi emmeye bir ay sonra alıştırmıştım mama+emzirme yapıyordum 6 aylık oldu emmeyi tamamen bıraktı sadece mama içiyor önceden her aglamasina bir sebep bulur bir şey olacak zannederdim şimdi akışına bıraktım yani kısacası kabus gibi bir zaman ama emin olun geçiyor bende geçmeyecek zannediyordum dışarı hayatım bitti zannediyordum ama her şey düzene giriyor bolca sabredin
defnes32 Mariposa yok salmıyorum güzel bir şekilde güne başlayıp güzel bir şekilde bitirmeye gayret ediyorum bol dua ediyorum ama özellikle bu saatlerde içimi bi sıkıntı kaplıyor dikkat ediyorum akşam 5 ten sonra daralıyorum bu artık hep böyle mi olacak geçer mi bilmiyorum kızımda hiç böyle olmamıştım hatta tam tersine cennet gibi günler yaşamıştım
ekins defnes32 ensemden alevler iniyo böyle belime kadar. 19 tansiyonla dil altı aldım.. öyle fenayım. Son 8 gün …
defnes32 ekins peki 40 günden sonra bitiyor mu bende gün sayıyorum ama bakalım iki haftam kaldı benimde
Mariposa defnes32 5 ten sonra daralıyorum Surekli soyleyip de sartlamayin kendinizi. Havalar da cok sicak normal insan bile bunalima giriyor. Kalbinizi ferah tutun tecrübelisiniz zaten.
kayrasehr defnes32 çok ağır atlatmış biri olarak diyorum geçecek sabırlı olun ben kafayı yedim olmadı memlekete gittim çocukla evde yalnız kalmak istemiyordum sürekli ağlıyordum anneliğe adapte olamıyordum 3 ay bitmek üzere yeni yeni toparlandım sadece kendinize şunu söyleyin bu benim bebeğim büyüyecek bi şekilde herşey geçecek zaman tanı kendine bide yalnız kalma
defnes32 dayes ne zaman peki beni üzen düşündüren karamsarlığa iten ilk doğumumda hiç böyle olmadı güllük gülüstanlıktı
dayes defnes32 her doğum kendine özel, hamilelikler bile aynı olmuyor kimi zor geçiyor ikincisi kolay oluyor ya da tam tersi. Kendinize zaman verin iyi olucam iyi olucam diye kendinizi sıkmayın doğal bir süreç, dua edin bol bol 🌸
crncrmk defnes32 1,5 aylık bebeğim her gün ağlıyorum ilk bebeğimi pamuklara sarıyordum bunda hayatim tepetaklak oldu böyle olacağımı bilsem dogurmazdim
Yesillimon defnes32 Tamamen bitiyor diyemem herkeste bir olmuyor mesela oğluma 6 aylıkken azalmaya başladı 1 yaşında tamamen bitti lohusa piskolojisi kızımda 2 ay sürdü yani 40 bitince şıp diye geçiyor diyemem ama tabi normale dönenlerde var
defnes32 crncrmk allahım aynısını bende dedim çok kez sonra tövbe ediyorum bebeğimin yüzüne bakamıyorum suçlu hissediyorum vicdan azabı çekiyorum