defnes32 ben 15 gün önce yazmıştım atak atak devam edıyor dıe kendımı bıraz daha ıyı hıssedıyorum bugun tam bebeğim 4 ay 25 günlük oldu evde yalnız kaldım bugun ılk defa bebegımle dua ettım hep sıkıntı ve olumsuz düşünceler geldiğinde kuran actım youtubeden bebeğimle oyunlar oynadım uyudum evımı topladım cok sukur gunu gecırdım ve ıyı geldı yanı ılk zamanlara gore daha ıyıyım cok sukur allaha canım sanada motıve olsun dıe yazayım dedım