Merhaba ben 2 aylık bebeğimle uyuz geçirdim. Xabion marka losyon kullandık. Bebeğimin ki pembe renk doktorum bebek için sabah 10 da sür akşam 10 da yıka dedi üç gün gün boyunca. Benim içinde 3 gün üst üste sürüp dörüncü gün yıkan dedi. Bir hafta arayla yaptım. Daha fazla uzamasın diye de eczacımın önerisiyle Ziver marka ilaç kullandım. İlacı içtikten sonra 8 saat boyunca emzirme yok. 8 saatin sonunda ilk çıkan sütü sağıp çöpe atıcaksın dediler. Süt kendini yeniledikten sonra emzirmeye devam ettim. Zor geçen bi hastalıkmış geçti mi bilmiyorum bebeğimin yaraları gitti çok şükür benimde kaşınmalarım geçti ama tekrarlar mı tekrarlarsa anlar mıyım bebekte bilmiyorum çünkü iki aylık bebek kaşınamıyor sonuçta😕