Canim bizde yeni atlattik sayılır. Kendinize bu hastalik surecinde giyeceginiz 3 5 kiyafet ayır hep onlari giyin ve 60 derecede yikayin diğer kiyafetlerinizi ellemeyin hiç. Cunku bu kremler çok kokuyor kiyafetten zor çıkar o yüzden eski şeyler seç. Biz Xabion diye bir losyon kullandik kızım ve ben o sayede iyilestik onu tavsiye ederim mutlaka almalisin. Ve kukurtlu sabunla yikandik sürekli oda iyi geldi. Zaten losyonu sürüp 3 gün ustunde bekletiyorsun sonra yikaniyorsun bu sayede 2 3 tekrar yaptık ve çok şükür kurtulduk