Merhaba 3 sene önce 2 aylık bebekle 4 kişi toplam geçirdik uyuzu 3 ay savaştık hiç kimseyle temas kuramadık doktorlar dışında ailemizle bile kapıdan el sallayarak görüştük. Hepimizin belirli birkaç parça kıyafeti vardı onları giydik sürekli ve çıkardığımız her kıyafeti çöp poşetinde havasız 3 gün beklettik tarih yazarak. Sonra sirkeyle yıkandık. Çok çeşit losyon denedik malesef başlarda işe yaramadı aile içinde süreki yenileniyordu. Ben evdeki halılara kadar ütü yapıyordum koltukları dahil. Evi ilaçladık kaşıntı tuttuğu zaman. Cezvede sirke ve kekik kaynatıp soğutup onu sürüyorduk kaşınan bölgeye. Çok fazla doktor gezdi çeşitli ilaçlar kullandık. Doktorların yazdığı özel karışım ilaçları çoğu en sonnuncuda kurtulduk çok şükür. Tez zamanda sizde kurtulursunuz inşallah