karpuz_ pazartesi günü yaptırdık o gün sabaha karşı 4 gibi ateşi çıktı 38.2 görünce dedim 38i geçmiş pedifen verdim yarım saat içinde düştü sonra taa o günün akşam üstü hafif 37lere çıktı tekrar ilaç vermedim kendiliğinden düştü biraz da huzursuzluk oldu o şekilde 2 günde atlattık