karpuz_ normalde aşı karşıtı biri değildim. Karşı olanları da anlamazdım savunurdum vs. 18. Ay aşısına kadar tüm aşıları düzenli yaptırdım. Ama 18. Ay aşısı bugüne kadar ateşi çıkmayan çocuğumu 40 derece ateşle hastanelik etti nöbetçi yaşlı doktor evet ateş yapar ve şu şu aşı ishal de yapar haberiniz olsun dedi. 2-3 gün ateş düşmedi 38-39larda gezdi. Ve tam ateş bitti 5 gün sürekli ishal yaptı kızım. Artık çocuk bezini tutup kakaa kaaakaaa diye ağlıyordu düşünün öyle ağrılı sancılıydı ishali. Ve ben aşıya tövbe ettim arkadaşım. İshal için sağlık ocağına gittiğimde tabii ki inkar edip bu aşı ishal yapmaz dediler teşvik etmek için ama benim kızım normalde hep kabız olur 18 ay boyunca 1 kez ishal olmadı. Tamamen aşıdandı. Hastanedeki yaşlı doktor tecrübesi ile itiraf etti zaten. Yapanlar buyursun ben 1 hafta çok çile çektim kızım da mahvoldu. Bi daha tövbe