Valide-Ayse-Hafsa-Sultan elisaaaa00_ Allahım korusun ya nerde fakir mazlum zar zor geçinen evine ekmek götüren oralar yanıyor hep ben hiç zenginin malının yandığını görmedim allahım serinlik versin gönlümüze
Valide-Ayse-Hafsa-Sultan _YanakReisinAnnesii Allahım koru yarabbim ya bu orman yangını nasıl çıktı bilmiyorum
_YanakReisinAnnesii Valide-Ayse-Hafsa-Sultan İnanın hiç bilmiyorum. Bu ülkede artık gündemi takip etmek içimden gelmiyor baktıkça içim acıyor çünkü.
BortcecineG Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Allah korusun cok üzülüyorum haberleri gördükçe sehitlerimiz var belki artık ses çıkarırlar ama her zaman ki . Is işten geçtikten sonra. O masum canlılara. Köyde yaşayanlara cok üzgünüm. Allah yardım etsin biz sicak sıcak diyoruz ya yangın söndürmek için uğraşanlar 🙁
yagizatlas Benimde aynı öyle olmuş odalarıma kadar Allahım yardımcıları olsun şehitlerimiz var ailelerine sabır versin Allahım
bittercikolata__ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Allah’ım hayirlisindan söyle bir şakir şakır yağmur versin de sönsün inşaAllah biran önce
Meri-Mel Valide-Ayse-Hafsa-Sultan Buradaki yangınlardan ötürü dört bir tarafı yandı ilçenin sondurmeden kaçıyorlar imiş 4 gündür yanıyor 😔 köylü gayreti ile de sönmüyor neden bu kadar büyüdü diyordk
madambovary_ Valide-Ayse-Hafsa-Sultan bursadayim inanilmaz bir yanik kokusu is var. Kapilari kapattik geniz yakiyor resmen
Berfin_44 Valide-Ayse-Hafsa-Sultan benim Eskişehir’de ailem yaşıyor ben başka ildeyim bir kaç gün öncesi çok fazla vardı şuanda da var ama bu sefer Eskişehir çok kötü yanıyor oranın külleri geliyor