Valide-Ayse-Hafsa-Sultan off of çok kötü çok ülke dört bir yandan yanıyor resmen yazık günah ya. Geçen de bizim burada vardı yangın eşim çalıştı hep. Köyleri falan boşalttılar içim gitti ya. İnsanlar kendi canlarini hiçe sayıp hayvanlarını düşünüyorlar onları bırakmak istemiyorlar 🥺 şükür burada köylere çok girmeden engellenmisti ama Sakarya tarafları o taraflara girdi hep Allah herkesin yardımcısı olsun ciddi anlamda çok üzülüyorum ya. Allahım bir an önce sönsün inşallah 🤲🏻