ege_lavin mesele cocugunuzun zeki olmasi ya da fiziksel olarak gelisimli olmasi degil. 2019 lular - eylul sonrasi - bile dilekce ile erteliyorken , 2020 dogumlu olarak bu aceleciliginize cok sasirdim. Zaten egitim sistemimizde cocuklar erken baslatiliyor okula. Siz bu erkenlige bir ekleme daha yapmak istiyorsunuz. Ne gerek var ? Uzmanlar 7 yaş oncesini ilkokul temposuna uygun bulmuyor. Cunku 7 yas oncesi gercekten ana kuzusu modunda oluyorlar. Anneden evinden o kadar uzun kalmak, tek basina kendini idare etmek - tuvalete gitmek, kantinde karnini doyurmak, tenefuse cikmak- bunlar 7 yas oncesi icin cok agir sorumluluklar. Dikkat sureleri de ders saatinden kisa. Buda odaklanma sorununu orotaya cikariyor. “ 7 yastan onceki cocuklari heleki bir de erkekse, bir saat oturtup onlarin sakince kalmalarini bekliyorsunuz ” diye elestiriyordu bir uzman. Ne kadar da dogru. Bu zorlamaya ne gerek var allah askina. Birakin yaşı gelince gitsin. Zaten mart dogumlu oldugundan seneye sinif arkadaslari arasinda buyuk katagorisinde olacak.