Oğlum 20.03.2020 doğumlu 66 aylık geçen sene ana okuluna gitti bu sene 69 aylıklar 1. Sınıfa direk kayıt yapabiliyor oğlum 66 aylık 66 67 68 aylıklar veli imzası ile 1. Sınıfa kayıt yaptırabilir kararsız kaldım müdür oğlun küçük durmuyor gidebilir sızın imzanizla dedi bende açıkçası 1. Sınıfa gitsin diyorum çünkü sadece 3 ay küçük 3 ay için bir sene gitsin istemiyorum oğlum zeki Bir çocuk yapabilir diye düşünüyorum ama yine de korkuyorum benim gibi gönderen gönderecek olan var mı