sevcih sebur bence oyun haline getirin, önüne koyum tabağı oynasın döksün o sıra ağzına sokun kaşığı, tadı güzel şeyler ile başlayın alışır. Çocuk sıkılıyodur hem de tatsız tuzsuz oluyo genelde sevdirmek lazım. Biraz etraf batıyor ama yesin değer
huda1903 sebur 11 aylık bebeğim çok güzel yerdi dişi çıkacağı zaman iştahı bir kesiliyo dediğiniz gibi ağzını kitliyo bişey yemiyo birde sıcaklar etkiliyo sanırım su sıralar böyle sadece emiyo
sebur huda1903 evet bi günü bi günü tutmuyor . Bi kaç gündür yine yemeye basladi cook şükür genelde meyve ağırlıklı yiyoruz onu seviyor nabayim😁
huda1903 sebur cidden öyle bişeylerle kandırıp ağzını açtırmaya çalışıyorum kaşığı görür görmez kilit vuruyo resmen çıldırcam
nilikonunannesii sebur neredeyse 10 aylık olacak bizde de durum aynı hele gecen hafta hastalandı daha da koptu yemeklerden doktorumuz da bırak emsin hazır anne sütü alıyorken mahrum etme illa ki yiyecek düzene girecek merak etme dedi o günden beri dert etmiyorum yesin yemesin teklif ediyorum istemiyorsa zorlamıyorum.
sebur nilikonunannesii bende öyle yapıyorum ya zaten anne sütü iciyor zorlamiyorum. Sadece meyve yiyor prenses o da Şeftali 😂
pnarkrd sebur 11 aylık cok az yiyor doktor mama başlayalım dedi hiç vermedim anne sütü alıyor hala 1 ayda hala kilo almamış geçen ay nerdeyse 600 grm almıştı aman kiloda vermemiş 15 gram
sebur ecekrk cok denemedim devamli denesem mi acaba bi kere yaptım pek oraları olmadı beni tınlamadı 😄 eline alipta yemedi. Hep anne sütü istiyor
ysmnbdj sebur benim kızda 8 ay 20 gunluk aynı ya yemiyor cadı 7 kıloda zayıf zaten bide memeye güveniyor sanırım ek gıda istemiyor ağzını açmıyor bizimle sofraya oturuyor ama çocuk sağlıklı şeyler istemek yerine ekmek pilav istiyor😂
sebur ysmnbdj hxhdndnd bizim cadıda oyle yogurtla avakado yaptım ki cok sever ama yemedi bu sefer önümde tatli vardi ondan yemek istiyormuş heyecanlanıp koşuyor tatlıya😂♥️ azcık verdim başladı devamli ağzını açmaya tatli yemek icin