sebur aynı benim kızım 😬 biz de 7,5 aylığız sadece anne sütü. Başlarda dediğiniz gibi az da olsa tadımlık yiyordu şimdi tamamen kesti çorba yapıyorum yemek yapıyorum puding yapıyorum çocuk hiç birine ağzını açmıyor zorla verince de ağlıyo ama dişten dolayı geçici süreç olduğunu düşünüyorum çok zorlamadan her gün deniyorum sabah pankek yapıp eline verdim her şeyi ağzına götüren çocuk onu bile götürüp yemedi, mama sandalyesinde denedim yerde denedim örümcekte bile denedim yok yemiyor umarım düzelir