sebur ysmnbdj hxhdndnd bizim cadıda oyle yogurtla avakado yaptım ki cok sever ama yemedi bu sefer önümde tatli vardi ondan yemek istiyormuş heyecanlanıp koşuyor tatlıya😂♥️ azcık verdim başladı devamli ağzını açmaya tatli yemek icin
esraalic sebur aç olduğu zamanları deneyin benim kızımda memeye güvendiği için fazla yemiyor aç olursa 5 6 kaşık alıyor işte
sebur esraalic denedimmm ac oldugu zaman 2 3 mini kaşık aldı bıraktı hemen anne sütü içmek istedi aradan 2 dk geçmedi sut içti baya cok garip yani sut içmek kolayına geliyor 😄
mondecaidensecmeler sebur aynıyız valla yogurduda yemiyor bazen gün içinde hep emiyor ne kadar çorba yapsamda puskurtuyor 😞
sebur mondecaidensecmeler herturlu tarif denedim bacım yok yok. Çok ön yargılı. Nabalim zamanla düzelir belki havalarda sıcak ondan istemiyor olabilirler
sebur esraalic onuda yaptimmm ağzı hariç heryere fırlatıyor önündeki yemeği 😄 hatta bugün değişik bebek omleti yaptım eliyle sıktı bıraktı
sebur Teletabianteni anam cok fenalar😂 elbet değişir bu huyları nabalim onlarda haklı yeni yeni tanışıyorlar
esraalic sebur benimki de öyle bugün çorba yaptım 5 6 kaşık aldı bıraktı memeye güveniyor galiba bilemedim canım umarım düzelir
sebur esraalic geçici bi süreçmiş araştırdım baya ama insan üzülüyor. Bende biraz aceleciyim herşeyden tatsın istiyorum o kadar uğraşıyorum neler neler yapıyorum sonuç o yemediği icin ben yiyorum😂
sebur byrmm alt dişler uzadı baya çıktı. Ust dişlerimi geliyor dersiniz baya kaşıyor yine ağzının suları artmaya basladi sanki