endoplazmikretikulumiste Nazliezgi Ankara incek La Mozza da idi . Çok class bir yerdi . Ciddi para döktük ama her kuruşuna kadar helal olsun hala akıllarda efsanedir düğünümüz 🎀
Nazliezgi endoplazmikretikulumiste ay ne güzel benim aklı başında bi anım olmadı öyle hep heveslerim de ve hayallerimde kaldı
Nazliezgi yavruaslanlar ben de de aynı durum ilk elimde oldu ama hiç bir şey anlamadım herşey kV isteğine göre olmuştu oynamamak için dahi uyarılmıştım berbattı yani
yavruaslanlar Nazliezgi cnm biz ikimiz evlendik desteksiz o yüzden öyle oldu🌸 olsun mutluysan hiç sorun değil🌸
Nazliezgi SiprayiL ah bu güzel anları muaf etmek nedir ya insanlar bir araya gelince neden böyle yaparlar anlamıyorum benim de ilk düğünde mendil kavgası çıkmıştı babam mikrofonla uyarı yapmıştı ne gerek var böyle şeylere anlamoyorım
tgcyi Nazliezgi evlendikten sonra aslinda nikah yapip arkasindan sadece aile ve samimi olduklarimizla eglence yapabilirmisiz diye dusunduk bisim dusuncemiz bu yonde oldu esiminde benimde
Nazliezgi cicimomy aaa olır mı öyle ya ayıp etmiş özel gününü baikasıyla paylaşarak masraftan kaçmış toplu halletmiş
Nazliezgi yavruaslanlar iyi etmişsiniz Cnm bnm ne bileyim işte benimki de hayal mutluyum ama ı’m de ukte kaldı
Nazliezgi caniminikizleri ayn haklısınız şimdikiler küçük ama gösterişli sadelik kalmadı hiç o zamanlar daha güzeldir
caniminikizleri Nazliezgi evet şimdikiler tonla para harcıyor inan keşke de dursalar iki günde bosanıyorlar ne yazıkki
bravo61 Nazliezgi doğru tahmin enerjik biriyim😬 27de evlendim şu an 31 yaşındayım muhtemelen 40 -50sinde bile eğlenmeyi seven bi yanım hep olcak