Nazliezgi ay bizim kötüydü yaa önce nikah günü aldık 10.10.2020 istiyordum ama o tarihte de boş çok yoktu neyse bi tane bulduk artık napalım orta bi yerde o aptallar da düğün kasetini çıkışta bize verdi sizde kalsın biz mesuliyet kabul etmiyoruz kaybolur falan dedi halbuki cd ye çekip bize vermesi gerekirdi neyse bizde çekime git bilmem ne kaseti kaybettik… yani düğün kasetimiz yok. Hakkım helal değil çok kötü bi yerdi yeri de söyliyim beylikdüzü metrobüs yolu üstü ışıldak düğün salonu