Nazliezgi Köyde oldu benim ki okulun bahçesinde oldu. İlk endişem vardı ama organizasyonla birlikte çok güzel oldu. Hem alanı çok genişti hemde gelen insanlara yetti. 1000 den fazla kişi vardı, çokta memnun kaldım iyi ki bu şekilde olmuş salonda olsa kapalı alan yetersiz gelebilirdi.