EsilaMiracAyazEren_Moms benim bebeğimde 4 buçuk aylık bende de şu oldu kızlar ya. Kırkım çıktı kanamam bitti ilişki oldu ertesi gün yine kanamam oldu 2-3 gün falan sürdü bitti yine ilişki oldu yine kanama başladı 3 gün sürdü bebeğimde o sırada 2 aylık oldu sağlık ocağında kontrolde sordum ilişki sonrası kanamam yine başlıyor diye eğer 3. De olursa doktora git dedi bidaha da olmadı hiç adet olmadım o zamandan beri. Emziriyorum sadece normal diyolar ama adet olamıyorum diye çok şişkinim ve sezeryan yaramın hemen üstü acıyo dokununca falan banyo yaparken sürtemiyorum bile acıyo normal mi acaba başına gelen var mı