İlk doğumum, doğumdan 53 gün sonra oldum sonrasında da düzenli oluyor. Ama aslında olmasam daha iyiydi çünkü regl olduğumda çocuk çok huzursuz oluyor. Benle birlikte doğum yapan 2 arkadaşım halen daha olmadı 5 ay oldu. 3 ümüz de düzenli emziriyoruz bu arada , gece gündüz