benav_ EsilaMiracAyazEren_Moms aynen 5 ay olacak hala olmadım geçen rahatsızdım kaynanam regli zamanımdır dedi daha olmadım diyince boş ver daha iyi dedi sıcaklar için mi yoksa başka bir nedeni mi var bilmiyorum 😂
Aafs68 EsilaMiracAyazEren_Moms Sezeryan dogum yaptım 16 ay oldu hala olmadım ama şöyle birsey var korunma iğnesi kullanıyordum bıraktım yaklaşık 4 ay once ve beklemedeyim
EsilaMiracAyazEren_Moms serra00 benim doğumlarım hep vajinaldi. Diğerlerinde 2-2.5 ay sonra olmuştum. Bunda uzun sürdü gibime geldi ondan bi endişelendim
papatyam33 EsilaMiracAyazEren_Moms Bende 8 mayısta doğum yaptim bi 2 haftalık afet döngüsü oldu suan hala olmadim
alya2003 EsilaMiracAyazEren_Moms 40 ım çıktıktan sonra oldum biraz daha bekleyebilirdi hiç özlememişim 😂
EsilaMiracAyazEren_Moms alya2003 Bende günüm gelince bi halsizlik oluyor, hani bi de olamıyorum ya şu an onun gerginliği oluyo bende o daha çok sinir ediyor beni
bsrayblge ikibaloglanannesi bende bugün regl oldum daha 2 aylık ama azalma var nasıl düzene girecek acaba
serap12345678 Oğlum 7. Ayına girdi, 1 hafta önce daha yeni oldum , karnımın şişliği ondanmış , biraz indi karnım .
mszid EsilaMiracAyazEren_Moms 38. Günümde olmuştum bu aya kadar normal ilerliyorduk bu ay başından beri be reglm ne değilim 20 gündür bıktım ama 2-3 günden bir kanamam oluyor 1-2 gün sürüp bitiyor 💆🏻♀️💆🏻♀️
ozkan3 EsilaMiracAyazEren_Moms 4 ay sonra oldum. Her kadın için süreç kendine özgü, o yüzden normal bence