Feyzosumunannesi Yok ya gitmem doğumdan önce de böyle düzensizdi ne ilaçlar etki etti ne doğal yolla demediklerim. Artık bıraktım doktora gitmeyi işte hamile kaldım herşeyi salınca, şimdi de O kadar bıktım ki şu konudan sürekli doktora gitmekten şimdi gidesim gelmiyor. Kan sonuçları normal muayene de normal ama hala bu gıcık şey kendini yola sokmadı onca uğrasa