limoncum doğum esnasında değil, vajinal doğumu yapıp plasentayı da doğurduktan sonra kalıntı kalmasın vs diye bastırmalarındsn bahsediyorum. Bi kaç kez o şekilde bastırdılar ve çok acıdı. Sabahki kontrolde de bastırdı. Yoksa ben bebeği gördükten öncesini unuttuğum için o an bana da koymazdı 😀