duyguozgl1 vala benim arkadaşlarım, ilişkiyi, hamileliği bebeği herşeyi zor anlattılar, ben hiç birine kulak asmadım, ve anlattıkları gibi olmadı bende tabiki de doğumda acı çekeceksin çekmeyeceksin diye bir şey yok bu böyledir, şimdi de ikinciye hamileyim bana 2 çocuk şöyle zor böyle zor hiç rahat etmezsin diyorlar gene kulak asmıyorum, zaten takarsan bir şeyi çok kafana korkarsan başına gelir o yüzden rahat olacaksın dışarıya iyi yada kötü kulak asmiyacaksin, herkesin aynı olmuyor