duyguozgl1 tüp bebek tedavisiyle hamile kaldım.Tedavi gördüğüm zaman bebekli/çocuklu çevrem.Çocuk için dünyanın 7.harikası, en güzel duygu diye anlatıp beni fazlasıyla üzdü.Ne zaman hamile kaldım aman Allahım bu çevre bir anda zorluklardan bahsetmeye başladı.Hoş onlar bahsetmesede az çok tahmin ediyordum.Neticede çocuk büyütüyoruz her zaman çiçekli yollardan yürümeyeceğiz.Allah hepimize kolaylık versin diyeyim🥰