reri tgcyi kahvaltıdan kahvaltıya çay. Haftada 1 kahve. Bundan sonra her sabah post açarmışım günaydın kahvesi diye😀😀😀🤣
Pamukhanim_ tgcyi kahve insanıyım asla yapamam kahvesiz eşimle evlenene kadar hiç aramazdim çayı eşim çay insanı bir oturuşta 1 demligi kendisi bitirir onun yüzünden içiyorum sadece
esrarengiz1i tgcyi Çay huzurun, kahve yalnızlığın tadıdır… Biri kalabalık sofralara yakışır, diğeri sessizliğe 🥰
esrarengiz1i tgcyi kahve dedikoduya yakisir yahu😂 Doğru söylüyorsun kim o sözü söylemişse sallamış 😃 şimdi dedikodunun olmazsa olmazlarını sayıyorum kahve sigara balkon bu üçlü koalisyon 😍
beybitolat tgcyi bir doğulu olarak tabiki çay😂 annem hepimize küçüklükten alıştırmış 😂 kahvaltıda bizde isterdik portakal suyu içelim ama coğrafya kader😂