Sunismyson tgcyi Su, meyve suyu, smoothie bazen hiçbir şey, kısacası soğuk ne varsa zaten hava sıcak daha da bunaltıyor sıcak içemiyorum zaten.
tgcyi KendiEvimdeDeplasmandayim aaaa😁 ilk defa bi karadenizliden duyuyorum, genelde gocmenler sevmiyor cayi onlarda rastliyorum, olabilir tabi yaaa zevk meselesi
pinkfloyddd tgcyi kahvaltı da büyük 2 kupa çay 1 2 saat sonra Türk kahvesi akşam da buzlu kahve yatmaya yakın da soda şaşmayan düzenim 😀 kışın tabi Türk kahvesi sayım çoğalıyor
esraalic tgcyi kesinlikle kahve kışın sıcak olanı yazık soğuk olanı 🤣 çayla aram yoktur evimizde misafir harici çay demlenmiyor 😂
esraalic tgcyi evet ya valla kahvaltıda bile anneme de garip geliyor 😂 kışın yine içiliyor da yazın hiç cekilmiyor ya
mondecaidensecmeler tgcyi çay kahvenin de benim için yeri ayrı ama çay ictimi kendimi dinlenmiste hissediyorum