esraalic tgcyi evet ya valla kahvaltıda bile anneme de garip geliyor 😂 kışın yine içiliyor da yazın hiç cekilmiyor ya
minnakkofte tgcyi ikisini de icmezsem eksikliğini ararım çayı kahvaltıda içiyoruz ama yine de icmezsem arıyorum kahve de günde 2 tane yemeklerden sonra