beybitolat ay benim kaynanamda boyle, kizim erken dogdugu icin 4 ay hastanede kaldi. Bizde ilk 3 gun kaynanamin evinde yardim eder diye. Bin pismanim. Sut sagiyorum ilk eve gitdimiz gun, sezeryan dogum oldu. “ eee sutun gelmiyor” dedi cok sinir oldum. Zaten kafam allak bullak kizim hastanede. Yok neymis oyle demek istememis. Bende inandim🤡 ondan sonrada hic onun yaninda sut sagmadim sutumide gostermedim.