minikkurabiyee hazale966 ya evet çok şık ama işte karanlık olur mu bilemedim birde mutfağım sabahlari güneş alıyor bir tek giris kattayim
hazale966 minikkurabiyee siz bilirsiniz ama ben güneş almasada siyah yaptırırdım. Bende 1. Kattayım balkona çıkarken her taraftan görünmesi hoşuma gitmiyor. Bende eşimi ikna etmeye çalısıyorum kapattıralım siyah cam takalımmdiye🤣
tospikannesi_ minikkurabiyee balkonu balkon olduğu için sevenlerdenim cam yaptığında sanki balkonluktan çıkıp oda haline geliyor gibi… Ama illa yaptıracaksanız eşinize hak verdim siyah cam yaptırın
minikkurabiyee tospikannesi_ bende aslında sizin gibiyim ama Sivas’ta yaşıyorum kışın kar birikiyor ve yol üzerinde evim hemen 1 gün bile yikamasam aşırı kirleniyor halı seremiyorum o yüzden kapattirmak istiyorum
mmisa minikkurabiyee balkonun ici göstermşyosa öylemolsn ama tül perde yakısmaz gerçi tül perde de iç gözüküyor diye var gözkmycekse zaten gerek yok🤣🤣benmi şeffaf çok sinir bozucu bende 1. Kattaym acil perde alacağm
minikkurabiyee mmisa siyahta tül perdeye gerek kalmaz fakat beyaz olunca mecbur lazım sizinki beyaz mi
sadecesenmelek minikkurabiyee hayır dışarıdan siyah durur ama içeriden aydınlık oluyor normal cam gibi yani benimki öyle 😊 memnunum ben moda cam bezi takıp sadece saf su ile siliyorum kurulamıyorum bile leke fln kalmıyor
minikkurabiyee sadecesenmelek anladım yani aydınlık oluyor demi ay çok iyi bari peki sizinki ipli mi kulplu mu nasıl