minnakkofte minikkurabiyee ben de giriş katta oturuyordum boydan boya balkon vardı ve siyah camdı.ev zaten aydınlık değildi camları kapatınca iyice karanlık oluyordu.
minikkurabiyee minnakkofte yaa karanlık mı oldu🥲 benim balkonum aşırı büyük değil ama etkisi olur mu ya
tostperisi minikkurabiyee benim eski evim de giriş kattı koyu siyah canım vardı sıcaklık güneş açısından çok güzel kesiyordu ama sabahın köründe bile ışık açmam gerekiyordu öyle kesiyordu
Kupeklergiremez Hayır karanlık yapmıyor iki balkonumda siyah cam gayet memnunum siz içerden dışarıyı normal görüyorsunuz dışardaki sizi zor görüyor
minikkurabiyee Kupeklergiremez evet öyle ama giris kat olduğu için bi acaba mi dedim ama bütün sorduğum balkoncularda siyah cam dedi
minikkurabiyee caniminikizleri anladım teşekkür ederim şimdi ya siyah ya da mavi olsun diyorum ay çok kararsızım ya hiç sevmiyorum bu huyumu