Kayınvalide başka şehirde gelemem dedi. 7 tane kızı var 1’ini gönderse çok iyi olurdu ama kimse gelmedi önümüzdeki hafta işe başlayacağım istifa bekliyor beni. Benim annemde rahatsız yürüyemiyor. Çocuk ağlasa ne yaparım dedi ki ağlayacak 3 aylık daha. Özel sektörde çalışıyorum eve yakın diye asla bırakmak istemiyorum ama mecburum ☹️ kiradayız eşim asgari ücretle çalışıyor bebeğim süt emmiyor en kötü bir mama kaç para biliyorsunuz. Bakıcı da tutamam para çıkışmaz Allah yardım etsin inşallah