Drk335
Bende kamuda çalışıyorum. Allahtan çalışma saatim belli, hafta sonum, resmi tatilim var diye avutuyordum kendimi hala daha öyle. Bizim 1 sene bakıcı baktı. Çok şükür bakıcıdan yana şanslıydık. Sonra tayin nedeniyle şehir değiştirince kreşe verdik. 1 senedir kreşe gidiyor. Hala daha zorlandığımız oluyor ama mecburluk işte.