beyazzkuguu
Merhaba
Bizim ilk bir hafta zor oldu. Özellikle bırakırken zor oluyordu ama öğretmeni siz bıraktıktan en fazla yarım saat sonra normale dönüyor, ortama uyuyor demişti. Her ne kadar öğretmeni böyle söylese de aklıma takılıyordu. Sabahları bugün okul yok, iş yok değil mi diye soruyordu. Gitmek istemiyordu. Ama sonrasında da cumartesileri okula gitmek istiyorum diye de ağlamaya başlamalar, hadi okula gidelim demeler başladı. Bizim tam düzenimiz 1 ay da oturdu.
Bu konuda öğretmeni de çok güzel destek oldu. Şöyle yaklaşın, böyle konuşun gibi…
Uyum konusunda sıkıntı yaşamadık çok şükür.