karpuz_ kendine özel paket oluşturuyorsun, 2 ayda bir gönderiyolar. Abonman gibi. Ama süreyi değiştirebiliyorsunuz. Ya valla her şeyimizden kısıyoruz, bunda kıymıyorum paraya. Sızdırma vs. yaşamadım. Ekstra büyük olanını kullanıyorum ilk 2 gün. Sonra normal boyu kullanıyorum. Günlük pedde de büyük boyu var ondan alıyorum. Ne kaşıntı ne sızdırma ne koku hiçbir şey yaşamadım.