rachelgreen_ karpuz_ ay ben korkuyorum denemedim hiç zaten 😂😂 sen de korkuyormuşsun boş ver o zaman 🤣 cidden içerde kalmıyor mu ya bir de beceremem ben yok🥲
cennetkusum16 karpuz_ mantar olmuş sizin tedavi olmaniz lazım. Daha sonra da parfümsüz pedlere yönelin. Molfix var. Şuan sleppy bio natural premium plus pedi kullanıyorum buda parfümsüz
karpuz_ cennetkusum16 ama sadece ped varken kaşıntı oluyor bende zaten yeni gittim kadın doğuma enfeksiyon da çıkmadı. Molped kullanıyorum pembe paket beyaz çok önermişler parfümlü ped hiç kullanmıyorum zaten
cennetkusum16 karpuz_ enfeksiyon ayrı şey mantar ayrı şey canım. Enfeksiyon tedavilerinde kullanılan antibiyotikler mantara sebebiyet veriyor. Mantarı elle vajinal muayene ederek bakıyorlar. Alerji olma ihtimali de var. Doktora göstermeniz gerekiyor
Yusufagahinannesi karpuz_ sadece kotex kullandım senelerce bence en iyisi o. Geçenlerde sleepy aldım bio natural çok iyi çıktı gerçekten kotex kadar iyi. Ben molfix falan asla almam bildiğiniz poşet gibi. Üstü pamuklu olan sadece iki marka bence sleepy ve kotex
karpuz_ Yusufagahinannesi ben kotex kullanmıştım önceden arkadan sızdırdı acaba o zaman iyi değil miydi kotex yazan çok oldu çünkü
minnakkofte karpuz_ ben hep gece kullanıyorum kanamaniz yogunsa küçük gelmiş olabilir belki bilemedim.bence tekrar deneyin derim siz bilirsiniz
Furkans_Mom_2018 karpuz_ ben buna bir çözüm bulamadım en son orkid üstüne kağıt havlu sermeye başladım 2-3 kat yapıyorum ne sürtünme var ne terleme ne kaşınma 😃