hsyn kimse size kullanmayın demiyor hanımefendi yada doktorlardan bilgiliyiz demiyorlar madem öyle düşünüyorsunuz neden burda insanlardan fikir alıyorsunuz gidin doktora bitsin gitsin. Ayrıca kortizon kremlerin bebeklerde kullanımı mümkün oldukça engellenmeli büyümeyi yavaşlattığını belirtiyorlar ve daha birçok yan etki onların dışında kortizonlu krem kullandıktan sonra istediğiniz kremi doğal ürünü kullanın kortizonlu alışan bünye bir daha kortizonsuz tedavi edilmiyor kaç yaşına gelmiş insanlar bile keşke kortizonlu hiç kullanmasaydım diyor kaldı ki elimizin altındaki minicik yavrularımıza kullanalım. Yeterince açıklayıcı olduğumu düşünüyorum kimse elinizden tutup sizi engellemiyor burda herkes uyguladıkları bildikleri ve önerilerini sunuyor. İyi akşamlar