Merhabalar :) sırf sizin için kayıt oldum. Bende yaklaşık 2 aydır bu illet ile uğraşıyorum. Geçen gittiğim bir doktor sayesinde çok rahatladık. Yolu basit. Bana geç geçen bir hastalık olduğunu söyledi. Her gün duş yaptırmam gerektiğini söyledi. Ama duş yaparken sabun, şampuan, kese kullanma dedi. Sadece ılık su ile her gün yıka dedi. Sonrasında hafif ıslak kalacak şekilde kurula dedi. Sonra evlerimizde bulunan saf zeytinyağı ile masaj yap giydir dedi. İnanın 3 günde fayda ediyor. Deneyin pişman olmayacaksınız. Ayrıca yünlü kazak, yelek giydirmeyin. Eviniz 22 23 derece olacakmış. Sonrasında çamaşırları ayrı yıkanacak. Sabun tozu kullanılacak. Birde ben bepanthol kaşıntı giderici krem kullanıyorum gece yatmadan önce çok iyi geliyor. Çok kaşıntı yaparmış. Özellikle geceleri sık uyanır. Bilginiz olsun. Görünce direkt kayıt olup size yazmak istedim. Sevgiler. Çok geçmiş olsun...