Doga1111 DenizAlpinAnnesi advantan kafasına dahi aürebılırsınız bız vucudundakı yaraları ve kafasındaki konakları bu kremle gecırdık kortızonlu oldugu ıcın dus aldırıp öyle sürüyordum gunde bir kez bes gün boyunca
Humeyra61 DenizAlpinAnnesi kuzum ben test yaptırmadım çok küçük daha denedik ve tepkilerini değerlendirdi doktorum öyle kesinleştirdi 6 aydan önce burdada pek yapmıyorlar diye biliyorum
Mammakup hsyn neden bu kadar ters anladınız. Bende kortizonlu krem kullandım. 5+5 gün şeklinde. Öcü gibi baktığımdan değil. Ama en son seçenek olarak kortizonlu krem veriliyor. Bu postta da kortizon dışında çare aranıyor.
DenizAlpinAnnesi Skn233 bizde kortizon cremi yazdi 3 gün kullanacakmisim merhemin adi ne size verilen faydasi varmi hic
Skn233 DenizAlpinAnnesi 3 gün arka arkaya mı kullanın size dedi ben 3 kere 3 banyodan sonra kullanmayı tercih ediyorum . Şuan evde değilim ismini bilmiyorum ama birlere kullanmaya şuan henüz geçmiş değil 3 kere kullandığımda bakalım nasıl olacak
Sulebaydir AsLaNiCe hasan yüksel bizde online muayene olduk ama ufak ufak tekrarlama yapınca biraktk siz ne yaptınız ek biraz bilgi verebilirmsnz?
AsLaNiCe Sulebaydir verilenlerin dışında bişey yapmadım ama her gün hiç bırakmadan ceradolin lipoyu sürdüm tüm vücutuna zaten en önemli unsur nemli kalması ve bol giysiler bide yaz ayındayız çocuğunuzu güneşte tenini yakın bi kaç ton esmerleşsin onunda faydası oluyor
Sulebaydir AsLaNiCe bizimki tam tersi güneşe çıkınca vucudu kızariyor birde ceradolin lipo bize iyi gelmedi la roche posay kullanıyoruz siz devam ediyormusunuz nemlendirmeye bıraktınızmi?