TwinsAndBeren şöyleki ilk çocuk bilmiyorum çoğu şeyi oyüzden acemilik var çocuğun hem solunda hemde kafasının arkasında çökük var sağ tarafına bakamıyor sanıyorduk ama çocuk doktorumuz bizi norolojiye yönlendirdi norolji doltoru dönemde bir sıkıntı yok kafa tası şekil bozukluğu olduğu için bize öyle geliyor Muş Tortikolis den şüphleniyorduk ama durum farklıymış bakalım 1 buçuk ay kask tedavisi olmadan yön değiştirerek takibe başladık siz hangi hastanelerde hangi doktorlar demiştiniz bşr daha söylermisnşz birde özel gibi ücretlimi bakıyorlar yoksa devletmi çünkü bazı üniversite hastaneleri ücretli oluyor başınızı çok şişirdim kusura bakmayın