Merhabalar benim bebeğimdede düzleşme vardı yastık kullandım bu defa kulaklar kepçe oldu 4.aydan aonra yüzüstü uyuttum hep evet biraz sakıncalı ama kafası şuan çok düzeldi ve uyku süresi arttı yüzüstü yatınca uykuda gazınıda rahat çıkarıyordu her açıdan rahatlamıştım