Bebeğim kafasını sola çevirip uyuyordu hep farkediyordum ama doktor çok üstünde durmuyordu.uyurken düzeltmeye çalışıyordum yastık koyuyordum ama durmuyordu. 4 aylıkken gittiğimde kafası yamuk diyince 1-özel bir klinik var istersen oraya git 2- Kocaeli üniversitesinden randevu al oraya git diye 2 seçenek sundu
Telaşlanıp hemen özel kliniğe gittik . Üsküdar’da bir yerdi . Ölçümleri yaptılar ileri derecede kask tedavisi gerekiyor dediler. O an ani karar verip hemen gidip bileziklerimi bozdurdum. 150 bin istediler. Haziran ayındaydı. Hanımefendinin hesabına parayı atmadan biraz bekleyelim dedik. Sonra oturup düşündük başka doktora götürelim diye . Bir çocuk doktoru gerek görmüyorum şuan en basitten başla diğer tarafa yatırmaya çalış , 1 yaşına kadar düzelir eğer düzelmezse bakarsınız çaresine diyince içim ferahladı biraz. Bol bol tummy time yaptırdık . Hep sağ tarafa yatırdım. O ay daha yeni hareketleniyordu kafasını çevirmeye başladı . Sağ tarafa yatırmanın baya faydası oldu . Baya düzeldi şuan kafası 7 aylık çok hafif kaldı o da sorun değil zamanla düzelir diye düşünüyorum. Sadece tek pişmanlığım direkt beyin cerrahına değil de özel kliniğe gitmek oldu.