Kızımın bütün aşılarını yaptırıyorum ikiz kardeşlerim var rota aşısı olmalarına ragmen 2 haftaya yakın hastanede yattılar virüsü kaptılar yine yani böylede olabiliyor yani kimseye de yaptır veya yaptırma da diyemiyorum doktorumun demesine göre sekillendiriyorum aşıları napalım bebiş sağlığı için vicdanen rahatsız olmamak için