Canım hiç bir aşı tamamen engellemez ama yakalanırsa hafif atlatmasına engel olur. Şimdi burda yaptırma şu doktor yaptırma dedi benim dayımın kızı yaptırmadı çokta sağlıklı diyenler çıkacaktır. Maddi durumun varsa yaptır. 40 günlükken rota geçirdi kizim hastanede yattı. Sürekli kusar yemez ishal olur serum kolunda hiç çıkmaz ama yeterli gelmez sıvı. Yani o günler aklıma geliyor. Yaptırın diye yalvarasım geliyor. Durumunuz vardır inşallah yaptırabilirsiniz 😗