Cosmosmom ya haklisiniz ama mesela benim gorumcem yaptirdi ve su an bebek beslenmiyir her sekilde reddediyor. Persentili %25 altina dustu. Gelisimi gerilemeye baslayacak diye burnundan sonda ile beslenmesi gerektigini soyledi doktorlari. Yani yaptirip gercektwn sorun yasayan insanlarda var. bunlar iyi degerlendirilip asi yaptirilmali. Yanlis da anlasilmak istemem asiya karai degilim, ben kendi kizima da yaptirdim ama iste alerji fln yatkinlik varsa kitu sonuclari olabiliyor.